Merhaba. 6+2 haftalık hamileyim. 4+2 de öğrendim. O günden beri 3 randevumda da kesemin büyüdüğünü gelişimin ve gebelik değerlerinin güzel olduğunu söylediler. Bugun gittiğim ilk doktor kese var bebek var kalp atışı yok dedi. içim rahat etmedi özel hastaneye de gittim. O da alttan muayne etti. Kese var kesenin içinde halka var ama bebek yok dedi. Normalde halkanın etrafınsa bebek olması gerekir dedi. Büyümüş olsa bebeği görsem öldü derim ama bebek daha yok dedi. Ya bebek ilk zamanlar öldü gelişmedi yada daha küçük büyümedi dedi. Bebek ilk zamanlar ölseydi kesem büyür müydü? Bu durumu yaşayan oldu mu? %95 bebek ilk hafta düştü% 5 yaşıyor dediler bide