berenmomss bende 13 haftalığım cumartesi kontrolümde ense kalınlığı sınırda dediler riskli dediler cumartesi gününden beri ağlıyorum bugünn detaylı ultrasona girdim hiç bişey çıkmadı, ense kalınlığı her zaman kötü bir sonuç doğurmuyor birçok video izledim ense kalınlığı baya yüksek olan bir bebeğe kesin down sendromu demişler sapasağlam doğmuş birçok örnek var bu tek başına bir kriter değil içinizi ferah tutun 🙏 umarım sağlıcakla kucağınıza alırsınız
içinizi ferah tutun