Ahhhh kader arkadaşlarım ilk çocuk ama insanın tüm heycanını öldürüyorlar ekstara strese sokuyorlar 6. Ayıma kadar Tuba hocaya gittin ve birden gideceğini öğrendim Zübeyde hanımı önerdi 7. Ayımda ona gittim şimdi bi hafta önce duydum ki Zübeyde hanımda gidiyormuş bu gelen Sümeyye hanımla birlikte 3. Doktorumuz olacak bu kadar az bi zaman kalmışken neden doktorlar duymuyor bize mi şans vurdu cidden çok kötü bi durum