Haticedereli şöyle söyleyim ben gazıosmanpasa da şafak hastanesinde yaptım yani isteyerek yapmadım covıd olduğum için hiçbir hastane kabul etmedi ve mecbur o hastaneye gitmek zorunda kaldım
Hiçbir ilgi yok hep genç doktorlar vardı ilk epidural yapılacaktı doğumum ama iğneyi bile sokmayı beceremediler sadece acı çektirdiler daha sonra komple uyuttular seseryan oldum yukarı odaya cıktım ve o gerçekten ciddi anlamda psikolojim bozuldu biri geliyor göğüsümden şırıngayla süt çekmeye çalışıyor biri geliyor alttımı temizliyor bi yandan dikişlerine bastırıyorlar kum torbası koymaları gerekiyor normalınde
Çok kötü bi doğum gerçekleştirdim diyebilirim ve kimseye de önermiyorum o hastane için hiç iyi şeylerde duymadım zaten şikayet vara yaz araştır googledan ben mecbur kaldım gittim ne yazık ki