Hep özele gittim bir kizim var ondada hep özel takipliydim şimdi ikiz hamileyim ve ozel doguma cok para istedi ve arti kuveze girme ihtimalleri var arti kuvez ucreti talep edecekler her neyse onemli olan para degil aslinda ama bu kadar yüklü para olmasi biraz canimi sıktı çünkü benim bir çocuğum daha var onunda masraflari cok fazla simdi ikizlerde geliyor ihtiyaclar ikiye üçe katlandi bende özele o kadar para bayilcagima devlete yönelmeyi seçtim. En azindan cocuklarimin eksikkeri görülsün die şimdi korkuyorum ani bisi olur falan die ama mecburdum. Simdi takibime basladim evime uzak bi hastane kinturollere esimle beraber arabayla gidip gelcem inş dogumuma da gün vercekler sezeryan olucam ins ani bir doğum yaşamam benim korktuğum bu aslinda hastaneye yetisememek falan inş bi problem olmaz siz ne düşünüyorsunuz sizce iyi mi yaptim