Elam35 Kızlar bugün yoğun hassasiyetle uyandım memelerim çok acıyor 33.haftasinda süt birikmesi oldumu sizde el surulmuyo o derece aci veriyor sağmak doğru olmaz sanırım ilk süt bebeğe gitsin diye erken gelmesi sorun mu acaba
Ahuum Elam35 cok guzel maşşlah . Bnmde öyleydı . Doğumda hemen sütüm geldı . Sade dokunup uyarma göğüslerini doğum başlatır
Pnr60 Benim 27 ci haftalarda azar azar geldi şu an 37 ci haftama giriyoruz ve göğüs ucum sızlamaya başladı elimi sürmemeye özen gösteriyorum ne olur ne olmaz ama erken gelmesi sorun değil sadece sağma ve göğüs ucuna fazla dokunma
Pnr60 Elam35 Sızlamaya başladığı an ılık duşa giriyorum öyle hafifliyor 😣 bi dene istersen belki faydası olur inşallah
Elam35 Ahuum ilk dogumum 34 haftalık oldu erken doğum riskim var bundada doğum mu yaklaştı dersiniz 😔
Elam35 Pnr60 erken doğum belirtisi olabilir mi acaba ilk gebeligim erken oldu bundada risk var diyolar
Pnr60 Elam35 Aklına getirme hiç öyle , çoğu kişide oluyor benimde erken başladı ama şükür öyle bir sıkıntı olmadı içini ferah tut allahım sağ salim kavuştursun inşallah