Merhaba anneler.
Benim size bir sorum olucak. 3 haftadır uykularım kaçtı resmen. Bundan 3 hafta önce detaylı ultrason da dr bebeğimizin iki ayağında içe dönüklük olduğunu söyledi. Ama doğumdan sonra atel ile çok rahat düzele bilceğini söyledi. İçimiz rahatladı. Daha sonra da ellerinde baş ve işaret parmağı hariç 3 parmağı kapalı dendi. Yaklaşık 3 hafta oldu ve Hala açmadı. Amniyosentez yapıldı ön sonuçlar temiz. Ama doktorlar bir şeylerden şüpheleniyor. Dünyada ilk olabilcek bir hastalık olabilir dediler. Çünkü el ve ayak dışında hiç bir sorunumuz yok. Gordon sendromundan bassediyorlar bmyle duyduğunuz seyler var mı? Eskişehirden yazıyorum bu arada doktorlarım.
Samet temel
H. Mete tanır
Turgay şener
Gidebilceğim hiç doktor kalmadı burda 🙁