Medinehnm özel hastane ise telefon ile arayıp görüşebilirsiniz bazı doktorlar takipsiz hasta kabul etmiyor bazıları 2 defa muayaneye çağırıyor vs. Bende önceki doğumumu başka ilde yaptım 8aylık hamileydim doktor bir defa muayeneye çağırdı konuştuk anlaştık birde doğumda gittim . Daha önce başka bir doktora gitmiştim 7. Aydan itibaren düzenli takip istedi . Her ay gidemeyeceğim için anlaşamadık .