Kızlar ovülasyon dönemimdeyim hatta doğurganlık bitti sayılır. Reglime 10 gün kadar var ama göğüslerimde ağrı ve göğüs ucunda hassasiyet hissediyorum. İnternetten okudum döllenmeden bir kaç gün sonra olabilir yazıyor ama çokta erken diye umut beslemek istemedim. Yaşayanınız var mı böyle bir şey