deletedmom321 Dilanakbaba bazıları krem ve yağlar işe yarıyor diyor bazıları ise ne yaptıysak fayda etmedi yine çatlaklar oluştu diyor. Sanırım bünye ile alakalı biraz:/
Hs4523 Dilanakbaba vazelin badem yağı zeytinyagı bebeyağı sürebilirsiniz yada lierac çatlak kremleri var onları alabilirsiniz çatlak oluşmadan sürmeye başlayın ama sonra işe yaramaz
denizefe yırtılıcaksa be kullanırsan kullan yırtılır 38haftadan snra bır gunde yırtıldı karnım bır haftada backlarıma ındı hep yaglamıstım halbuki
Minikbal 37 +3 um ve 4. Aydan beri hep lierac kullandım hiç çatlağım olmadı tabii daha 11 günümüz var ne olur bilemem