Bugün ultrason gittim 7 hatta 4 günlük görünüyor kese var bebek yok. Haftaya gel kalp atışlarını duy dedi doktor. Folidoce verdi Hiçbisey anlamadim. Normalmi. Lütfen başına gelmişler yada yakınları yaşamışlar yazsin sağdan soldan biseyler duymuslar degil