incitanesi__ Benim doktorum Sezeryan lafı bile etmedi seçenek sunmadı yani hangisini istersin diye bebek nasıl isterse o karar verecek dedi bende zaten normal Doğum istiyodum suyum gelene kadar da çatı muayenesi falan da yapmadı Doğumum hızlı ve kolay oldu çok şükür 🙏 çatı muayenesi olayını doğru bulmuyormuş doktorum Doğum başlamadan müdahele etmek doğru değil dedi 🤷🏻♀️