Duyguuuuuuumurat gebe kalmadan önce bende korkuyordum ama akışına bırakmak gerek. Doğumu bende tecrübe etmedim daha ama korkarak bişeye başlanırsa sonunun hep korktuğum gibi çıkacağını düşünürüm nedense. Hamileliğinin tadını çıkart doğum dediğin zaten planlanan gibi olan bişey değil. Rabbim nasıl isterse bebek nasıl isterse öyle geliyo gerçekten. Dilerim tüm gebeler bir avazda çok çekmeden evlatlarını kucaklarına alsın🌸💗