Kızlar 12 haftalık hamileyim özele gidiyordum memnun kalmadım devlete staj yaptığım doktora gitmek istedim bilgisine güveniyordum 7 haftamda ona gittim ultrason da çift kese yada iki rahim olabilir dedi riskli gebelik bölümüne yolladı Detaylı ultrason da doktor rahmin kalp şeklinde ama aşırı bir eğim yok dedi her kontrole gittiğimde doktorumu darlıyorum bir sorun olur mu vs diye ama bir sıkıntı yok herşey iyi erken doğum riski olabilir ama sanmıyorum sende olacağını dedi Protestan kullanıyorum doktorum hep iyi şeyler söylüyor ama daha önce böyle birşeyler karşılaşmadığım için tedirgin oluyorum bu arada bekarlığımda falan da adetim sancılı geçiyor diye defalarca gitmiştim kadın doğuma bu doktor dışında kimse fark etmedi o yüzden güveniyorum ama dediğim gibi çok tedirginim yaşayan yada bilgisi olan yaza bilir mi teşekkür ederim şimdiden