Kızlr bugün post açmıştım kanamam oldu napiyim diye acile gittim normalde 12 haftalık olması gereken bebek 10. Haftada kalbi durmuş . Çok üzüldüm . Tüp bebekti . Bir kuzum var oda tüp bebek yapmıştık ama bunu sonuca erdiremedim . Allahım cennetin em güzel yerine koysun yavrumu