Kbra-olcay benimde aynıydı. 13. 15.. Hafta gibi başladı, yürüme, eğilme kalkma eziyet oldu. Belim ve sol kalçanın içine bir şey batıyor gibiydi şu an 33.haftadayım eskiye göre biraz azaldı. Ev süpürme silme yapmıyorum bayadır annemler, robot falan yapıyor bunun etkisi de vardır. Süpürsem silemeyecek hale geliyorum 2 gün.
Umarım çabuk geçer ya da hafifler hepimizin zorlukları 😊