Busraaaomerdmr Merhaba kızlar bir sorum olacak 5+0 haftalık gebeyim bugün doktora gittim ama kese istediğimiz gibi yuvarlak değil dedi ince uzun gibi. Böyle bişey yaşayan var mı aranızda belki düzelir belki düzelmez düşük olur dedi
nur_seyma Benimkide öyleydi canım kesem bozulmuştu senin dediğin haftalarda.. bol bol dinlen benimki düzelmişti inşallahh seninkide düzelirr stres yapma çok🥰 progestan başlamıştım bide sanırım sana bişey verdi mi