Selcan_80 Kızlar karnım baya büyüdü .jiletle alamıyorum ağlaya da gidemem ben utanıyorum .tüy dökücü kullanan oldu mu acaba ?
alya00 Selcan_80 canım tüy dökücü kesinlikle önerilmiyor kimyasal sonuçta. Elini yüzüne kapat git ağdaya tanımadığın bi kuaföre en temizi en geç çıkaran o rahat edersin