-huzur53- 38+2 olduk ama artık doğurmak istiyorum zorlanıyorum uyuyamıyorum nefes darlığı yaşıyorum sürekli acikiyorum da anlamadım gitti ne yapmam lazım sancım da yok 😢
arastiricianne -huzur53- sancım var iki haftada bi hastaneye yatıyorm bugun 36+1 olduk 4cm açılmam 50lerde çıkan sancım var ama gelen giden yok 34 haftalıkken 2cm açılmam vardı sancım çok azdı şimdi arttı ama ne olabilir bilmiyorum 🤦🏻♀️
Hande20 -huzur53- 31+3 ve bende artık her gün bi an önce zaman geçse de doğursam diyorum çok zor geçiyor her yerim ağrıyor sırtım, belim, kramplar.. 2. Sezaryen olacağı için mümkünse 38 de olmak istiyorum ben sağlıkla inşallah 🙏🏻
Aynenkanka -huzur53- hurma yemek iyi geliyormuş, bi de duyduğum kadarıyla sperm de rahmi yumuşattığı için o da doğuma hazırlıyormuş 🤷🏻♀️
Artuni -huzur53- bende 38 deyim artık doğurmak istiyorum içim darlanıyo nefesim kesiliyo regli sancıları kasık agrıları açlık reflü uykusuzluk vs vs hayırlısıyla biran önce artık 🙏
sagyanak -huzur53- of ben de aynıyım, her şeyi yaptım yok doğum kanalında bile değil.. psikolojim bozuldu artık ağlıyorum evde yani bugün de yok diye 39+6 oluyoruz 😭
Berivan-634 -huzur53- ay bacım seni çok iyi anlıyorum benimde öyle oldu 41 haftalıkken hastaneye gittim artık beklersek bebek tehlikeye gircek suni sancı verelim doğumu başlatalım dediler bende direk kabul ettim 5 gün önce doğurdum çok şükür bulantımda bitti yanmalarda nefesimde açıldı darısı başına inşallah 🙏🐣😅
Medinedogru03 -huzur53- bnede 39+5 bnde istiyorum bnm de hiç bir belirtim yok , aynı sürekli bende acıkıyorum zor oluyor ama yaocak bisey yok işte.. beklemek zorundayız bol bol yürüyüş hareket , saglikla kavuşalım inshAllah
Zeyneb-nuruayn Bende 38 haftadayım bugün kasılmam saat 6 dan beri devam ediyor birde 2 oldu böyle kuru bir karın ağrısı oldu gitti belirti mi oluyor acaba benimde ilk gebeliğim 😔