melikedelibas @ogrencianne35 Rica ederim ne demek bencede yaptırin cunku gercekten yetisilcek gibi rakamlar degil ve hergun artiyor 🤗😘
Havvaca Ben Doruk yıldırımda Sabiha tuzluoğluna gidiyorum memnunum. Elif Şahin de öneriliyor ben Sabiha hanımdan memnun olduğum için gitmedim ona
_almirasmom Freefam bursa Fsm özel klınık barış korkmaz canım özel medıcabıl hastanesıyle anlasmalı muayne 600 tl
Merve_Deniz Çekirgede ziya beye gidiyorum çok memnunum çok sıcak kanlı çok detaylı inceliyor işini en iyi yapanlardan diyebilirim
qwertqwert Freefam merhabalar ben acıbademde iltaç akkurt takipliyim detaylılarımıda eşi mehmet özgür akkurta gittim aşırı memnunum kendilerine FSM caddesinde klinik açıyorlar pembe mavide doğumu yaptırıcakmış kesinlikle öneririm bi araştır derim canım
Scmnezgii Freefam Jimerde Suat Hazere gidiyorum çok memnunum tavsiye üzerine gitmiştim bende. Uzmanlığına çok güveniyorum ve hastanenin sakin havası beni çok rahatlatıyor
Havvaca Mmeleklr2 ben tahlilleri orda yaptırmıyorum Dr um sağlık ocağında yaptır boş yere para verme diyor. Sadece ikili testi orda yaptırdım o da 580 lira tutmuştu 12 hafta geçti ama üstünden
Betullicee zeeyneeeppp benimde ikiz tedavisi değilim doktorumda Volkan bey çok tatlı dimiii inşallah sağlıkla kavuşursunuz bebeklerinize ☺️