tugce_ozer canım öncelikle yumurtlama testleri var onlar ile yumurtladığın günleri belirleyip o günleri değerlendirerek şansını artırabilirsin, pco bende de var bu yüzden adet gecikmesi yaşadığımız için çoğu kez gebelik testlerinde bende negatif görüyordum, stresden uzak dur, kafana hamile olmalıyım diye kodlama rahat bırak, Banada doğum kontrol hapı verilmişti kullanmadım, Allah’ın izniyle yakın zamanda bebiş haberi alırsın inşallah 🥰