Seyma97 merhaba bende 2 hafta önce kanama yaşadım . İğne ve duphaston ilacı verdi . Aktif kanamam yok ama 2 haftadır kahverengi akıntım ve lekelenmem sürüyor. Doktor içerdeki eski kan o renkten korkma dedi ama genede tedbiri elden bırakmıyorum . 2 haftadır yemek ve vc dışında yerimden kalkmıyorum inşallah tamamen kesilir🤲