Gzdn 38+2 haftalık bebegim Sizce doğum belirtileri neler ? Rahimda batma kasılma hissi oluyor muydu ? Karnın aşağıya inmiş diyorlar indikten ne kadar sonra doğum yaptınız veya buda bı hurafe mi 🙈🙈