Kimyasal gebelik her kadının yaşayabileceği normal bi durum, dış gebelik vs durumlarında kürtaj olursa o zaman beklemek gerekiyor. Kimyasal gebelik zaten doğal bir süreç vücut kendiliğinden sağlıksız olan hücreleri atıyor. Geçen sene nisan ayında kimyasal gebelik yaşadım, korunmadım, temmuz ayında tekrar kimyasal gebelik oldu, eylül ayında tekrar hamile kaldım şu an 26 haftalık hamileyim.