Aynurdokuz 37+2 deyim hurma yemeye başladım ama birkaç kişi erken olduğunu söyledi erken doğuma yol açabilir dediler siz ne düşünüyorsunuz
Ebrarkubra Aynurdokuz hurma erken doğuma mi sebep oluyor ben ilk gebeligimde 26 haftalık hamileyken çok faydalı diye duyduğumda günde 5 adet yiyordum hiçbir sıkıntı yaşamadım şükür… bunda da yemeyi düşünüyordum ama riske atmayım gerçekse
zeynozey Ebrarkubra kasları gevşettiği söyleniyor. Ama aynı zamanda folikasit ve bir çok vitamin açısından çok faydalı bende 2 hamileliğimde de haftada 2-3 kere yedim yiyorum:) 2. Hamilelik şuan
Aynurdokuz Ebrarkubra Kuru hurma varya ondan bahsediyorum ama herkes bişey söylüyor burası için söylemiyorum dışardaki insanlar malesef
Ebrarkubra zeynozey ben hiç duymamıştım çok çok yedim bu sefer yemeyim önce birsey olmadi ama hepsi bir olmaz sonucta
Ebrarkubra zeynozey teşekkür ederim valla ben yiyeceklerin etkileyeceğini hoc düşünmedim kimseyede sormadım herseyi yedim 🤣🤣öğrendiğim iyi oldu
Busenur05 Haftadayız düzenli hurma yiyordum hiç aklıma gelmemişti bunlar riskli bir durum olur mu acaba?🙁
sagyanak Busenur05 aynen erken dönem yemeyin. hurmanın içinde oksitosin var oksitosin doğum başlatmaya yardımcı, suni sancı da oksitosindir 🙏🏻
Bircandeniz Aynurdokuz erkeni kalmamış ki senin zaten doğuracaksın keşke hızlandırsa da bir an önce doğursan yani
hayalperest2310 Aynurdokuz 34 ten beri yiyorum erken değil sizin için bence doktorum iki taneyle başla dedi
sagyanak Aynurdokuz 37’de artık yemeye başlaman da problem yok öyle yedim doğurdum diye bir şey yok kuzum 37’den beri yiyorum ben de 39+6 dan bildiriyorum doğurmadım henüz 🤭😬
duyguogretmen61 Aynurdokuz Yarım saat sonra 39+0 oluyorum. Her gün üç tane yedim. Bir faydasını göremedim. Bekliyoruz bakalım hayırlısı.☺️