Sakirey Kizlar 25haftalik gebeyim karnımın alt kısmında çok ağrı var ve yürüdüğümde falan artıyor kramp şeklinde de ağrılar giriyir sebebini bilen varmı acaba böyle bir durum yaşayan varmi
esracaydasatik Ben yaşadım doktora gittiğimde bebeğin kilo aldığını bundan dolayı olduğunu söyledi içiniz rahat etsin isterseniz doktorunuza bi görünün
Sakirey esracaydasatik acile gittim aslında baktılar da bebek falan iyi dediler ama ağrı için hiç bişey soylemedi kendi doktorumada randavum vardı ama iptal olmuş kısa sürede bulamiyorumda tedirgin oldum
esracaydasatik Sakirey ben de tedirgin olarak gittim bebekte bir şey çıkmadı büyğk ihtimalle sizin de öyledir bebek kilo almıştır ondan dolayıdır sıkmayın canınızı
Sakirey esracaydasatik çok tşk ederim peki bu ağrılarınız ne kadar süre devam etti ve hangi aydan itibaren başladı acaba
esracaydasatik Sakirey benim de 25.haftada başladı bir hafta sürdü sonra doktora gittim doktor ilaç fitil falan verdi bir hafta dinlendim yürüyüş yaptım öyle geçti şimdi yine arada oluyor ama doktor ona normal dedi