esilannesiyim 12 haftalıkken canım üstelik doktor baya inceledi ilk bacak arasını açmadı ama sonra açtı bebişim doktor erkek dedi. 15 haftalıkken dığum yapmak istediğim doktor izinden döndü ona gittim. İlk önce çocupun sağlığına baktı ölçümlerine midesine kemiklerine vs. En son cinsiyeti sorduk ilk başta kız gördüm dedi 🙈 bende 12 haftalıkken erkek demişlerdi dedim. Yaa öyle mi tekrar bakayım ozaman dedi baktı ama bu sefer bebiş bacaklarını açmadı. Öksürmemi söyledi öksürdüm ama banamısın demedi 😂 doktorda %80 kız dedi kesin mi dedim kesin diyemem dedi öyle kaldı. 15 haftalıkken çıkıntı belli olurdu erkek olsaydı diyorum ama belli olmayanlarda çokmuş. Arada kaldım anlayacağın 🙄