Herkese Merhaba, ben 2. Doğumumu bekliyorum. Hastane odası susletip susletmeme konusunda kararsız kaldım. Sebebi ise bir yandan musriflik gibi geliyor, insanlar zor geciniyor bu neyin gösterisi diyorum. Zaten gelecek pek kimsemde yok yaparsamda kendim istedigim için yapicam. Bir yandan da imkanın var yap diyorum kararsız kaldım acikcasi. Sizler ne düşünüyorsunuz?