minikmucizemaras dun aksam 10dan beri hastaneyim 6cm acikligim olmus az kaldi kavusmaya allahin izniyle😍🙏 sirttan 3 kez agri kesici igne aldim hicbir zararini görmedim cok fayda ettiler suan dogumhane odasindayim insallah nasip olur dogum hikayemi yazmak🙏 wallahi kizlar bol temizlik ve yuruyus dogumumu baslatti benim bugun baya temizlik yapmistim post acmistim hatta ondan sonra yuruyus yaptim baya eve gelip uzaninda bian suyum geldi tavsiye ediyorum bol bol temizlik ve yuruyus yapin🙏
cinderella minikmucizemaras aynen Benimkide yürüyüş sayesinde oldu hızlı hızlı yürürdüm hep bianda 4 cm açılmam olmuştu sende Allah’ın izniyle kurtul inşallah sağlıkla al bebişini kucağına 😍🙏🏻🙏🏻
cinderella Busraulkerr ben 40+4 de Doğum yaptım bide ilişki doğumu tetikliyor haberiniz olsun daha çabuk olmasını sağlıyor biz 41 günlük olduk bile darısı size olsun 😘😘🙏🏻🙏🏻
Zeynozeyyo Ayyy cok sevindm ya 😍 herkez bir bir doğuruyr darısı basımıza artık 😘🙏 pazartesi 38 olucm işallh bnde hmn kucagıma almk istiyorum
HavaveferdininNehiri @Gizemre19#242497537 ben o kadar iste yapiyorum yürüyorum da hatta yürüdüğüm de bian düşüncem gibi oluyorum 37 +2 deyim acaba acıkmam ne zaman olur bide açılma olduğunu nasıl anlariz
cinderella HavaveferdininNehiri ben 40+4 de Doğum yaptım valla açılmam olduğunda yürümekte güçlük çekiyodum yürüdükçe alt tarafıma bişeyler batıyodu sancı giriyordu kasığıma yürüdükçe