Hanim23 Selam hanımlar 23+3günlügüz rahimde çok fazla bir ağrı oluyor bazen geçen randevum vardı bebek buyudugu içinmi diye sordum evet dedı sizde durumlar nasıl bazen yürümekte gece tuvalete kalkarken faln bile ağrıyor bazende hiç yok 🥺