Kızlar herkese merhaba ikinci hamileliğim 2 yaşında bir oğlum var ve 31+2 haftalık hamileyim günler azaldıkça da korku soruyor içimi kendimi geçtim artık oğlumu düşünüyorum nasıl olur napar diye çünkü biz hiç ayrılmıyoruz aklım hep onda babası yanında olcak evet ama yinede benim aklım onda kalıyor 😢 bu arada annem yok vefat etti kayınvalidem de öyle asla çocuğuma bakan biri olmadı oğlumu tek başıma büyüttüm asla yardımcı olmadı ben zaten ona güvenip de çocuk da yapmadım . Allah’ın izniyle yine çocuklarıma bakarım ama işte ben hastanedeyken ne olur ne yaparlar ya hastane de uzun kalırsam diye de korkmuyor değilim 😢 bilmiyorum iste kızlar kafamın ici o kadar dolu ki belki aranızda saçma bulanlar da olucak ama ne biliyim içimi dökmek istedim bu arada keşke çocuğun buyuseydi de ikinciyi yapsaydın diyenler olucakdır gerçekten korunurken hamile kaldım banada eşime de çok çok büyük supriz oldu hatta o kadar çok ikinci çocuğu düşünmüyordum küçülen bütün eşyalarını dağıtmışdim ama rabbim böyle uygun görmüş ve tekrardan nasip oldu çok şükür 🤲🏻🤰 neyse kızlar uzun oldu biraz kusura bakmayın zamanınızdan çaldım hakkınızı helal edin 🤲🏻❤️