yanealakanealakaa kızlar vajinamın dudakları şişti özellikle sol taraf ve çok acıyor enfeksiyonum da var ama hiç bu kadar kötü olmamıştı yardımcı olur musunuz 38+4 haftalık hamileyim
Nefised Benim de ağda yaptırınca öyle olmuştu çok kötü acıyodu. İçine değdirmeden hafifçe bepanthol sürdüm geçirdi. Enfeksiyon için de nioli kullanıyorum şuanlık geçiriyor o da sıkıntı yaşamadım