@"Merbeyas bizden para istemediler ya devlet Hastanesi’nde amniyosentez yaptırdım genetik bölümüne gidip ver dediler genetikte baya sorular sordular aile hikayesi akrabalık varmı ailede özürlü birileri varmı tek tek not ettiler. Daha sonucumuz gelmedi bizimde çok düşünceliyim çıkacak sonuca göre, hem gebeliğimin sonlanmasından korkuyorum hemde sonuç iyi gelirse ileride o kist orda ne olacak kaygısı var kız bebek olsa kaybolur ama erkek olduğu için kaybolmaz dedi doktor karnında olan