Pemberuya Kızlar göğüs uçları için hangi kremi kullandınız ben 4.5 aylık hamileyim ama çok sızlıyorlar
nur34_ Pemberuya bir kac kez tek kullndm ama boyle yara catlak fln olmadigi icin pek bilmiyrm en iyiside o duzenli kullnirsam faydasni gorurum bnce
Munevver_bkar Lansioh göğüs ucu kremi aldım 27 haftalık hamıleyım son haftalar kullanmaya başlayacağım