SeymaYlmz bende de oldu tam belimin ortasında bir ağrı ne eğilebildim be kalkabildim valla çok kötüydü 😊 ama kendiliğinden geçti tam o haftada doktora gittiğimde söyledim geçtikten sonra oda magnezyum eksikliğinden olabilir günde 2 ye çıkar dedi ara da bi günde 2 içiyorum şuan iyiyim şükür umarım senşn de geçer hemen