Nigarmoms Bugün 5+0 olduk, doktora gittim vajinal ultrasonla baktı kese oluşmaya başlamış ama benim belirtim yok arada başım dönüyor biraz kasıklarım ağrıyor o kadar sizce normal mi?
Yazmelegi_ Nigarmoms normal benimde ilk öğrendiğim sıralar kasıklarm ağrıyordu bide bulantım vardi yerleşme tutunmadan dolayı ağrılar biraz sürmüştü şükür şuan 16+3 teyiz
Busraakay_26 Benim o haftalar sadece sanki adet olacakmışım gibi belirtilerim oldu göğüslerim de hassasiyet ve kasık ağrım oldu
clkz Benim de yanlızca adet belirtilerim olmuştu. Onun haricinde herhangi belirti yaşamadım. O kasık agrısı da bir sabah birden yok oluyor o zaman da telaşlanmayın. Ben korkmuştum biraz 😂😂