Merveilgaz Kizlar 8 ay once anne oldum su an 15 haftalik hamileyim yine. Cok kisa zaman sonra hamile kaldim. Ilk hamileliyimde asiri tatli yedim. Kizim oldu. Su an asiri tuzlu ve acili yemek istiyorum. Sizce burada cinsiyet farki varmidir?
Asfdg Merveilgaz bende ikinciye hamileyim 2side kız ilkinde çok fazla tuzlu erik falan yedim çikolata koklayınca midem kalkıyordu bunda da o kadar çok çikolata yedim ki hayatımda bu kadar çok çikolata yememişimdir 😅
Zumra333777 Merveilgaz çok saçma gelebilir ilk kızım da agız tadımda metalik bir tad vardı şimdi inşallah ogluma hamileyim zehir yemiş gibi acı bir tad var birde kızda hiç migde bulantısı çekmedim erkekte 13 haftama kadar çok kustum😂
Merveilgaz Asfdg yaa demek oyle. 12 haftamda doktor cikinti gibi bi sey var erkege benziyor dedi ama bakalim degisecek mi
Merveilgaz Zumra333777 tam tersi bende oldu kizimda cok cok cok kustum kusmadigim zamanlarda da midem bulandi hep😂 20 haftayadek . Simdiki hamileligimde hic kusmadim ve midem bulanmadi