Ozlem32 hangi sancıyı sordun canım? Böbrek için diyorsan benimkiok büyüyene kadar böbreklerim ağrımadı,diğer sancıyı soruyorsan böbrek baskı yaptığı için işte benim karnım sürekli sertleşiyodu,göbeğimin bir tarafında sık sık toplanma oluyordu ama bir süredir vardı daha erken olmasına rağmen ben günlerce böyle yaşadım en son çok sık olunca acile gittim nst ye bağladılar nst de sancılar çıktı,böbrek şiş olduğu için vücudun iltihabı atmasına da izin vermiyo hiç iltihap bitmiyodu oda artınca iyice sancı yapmış, serum felan bağladılar geldim eve, doktor ürolojiye gitmemi söyledi acilen çok büyümüş böbreğin dedi pazartesi gittim işte üroloji doktoru bu böbrek seni en fazla 2 hafta idare eder diyo 2 haftaya doğum yapmak zorundayım maalesef, inşallah seninki azdır böyle şeyler yaşamazsın canım ☹️ha birde adet sancısı gibi birazdan adet olacakmışım gibi sancı da oluyordu göbeğimdeki sertleşmelerle birlikte.