Benimde en korktuğum şey amniyon sıvısı azlığı. İlk oğlumda doktorum mi kaç sefer az dikkat et su iç demişti. Sonra 37. Haftada artık bebek dışarda daha sağlıklı olacak diye doğuma kadar vermişti doktorum. Şuan 2. Oğluma hamileyim 18. Haftadayım inşallah su sıkıntım olmaz diye dua ediyorum. Maalesef normalde doğru düzgün su içen biri değilim. Şuan hamileyim diye zar zor 2 ltye tamamlamaya çalışıyorum. Ama çoğu 1,5 larda kalıyor 🤦🏻♀️ inşallah hiç birimiz sıkıntı çekmeden sağlıklı kolay hamilelik geçirip bebişlerimizi sağlıkla alırız kucağımıza 🥰