ArvenMom Mrs7_ireemm 16 17 arası hafif çıktı 20 den sonra resmen yarım dünyaya döndüm şuan 25 hafta yuvarlanıyorum ya 🙈🤣🤣🤣
Mhtpflz Mrs7_ireemm tövbeler olsun karnım çıktı zannettim ama hiçç şuan küçüldü nerdeyse 26 haftalığım aynı yerde sayıyorum😅
Nhlhmz11 Mrs7_ireemm benim 8 de başladı , çok zayiftim karnım dumduzdu ama 8 den sonra belirgin olmaya başladı 🙄 birde iç karnım çok dardı
Nhlhmz11 Mrs7_ireemm 11 -12 gibi hissetmeye başladım, 16 da falan eşim bile hissetmeye başladı şuan 36+6 olduk 😇
Mrs7_ireemm Nhlhmz11 bende 11 haftalık iken hissediyordum eşimde yeni yeni hissediyor 17+3 olduk bakalım