Yazmelegi_ Eliyy bende 16+3 teyim sinüzit var ondan olur demişti doktorum tuzlu su ile rahatlatılabilirmis
Betulaa Eliyy hamilelikte normal benim de dönem dönem hep tıkalı veya içi şişiyor sanki zor nefes alıyorum:)
Minis122 Eliyy benimde ayni 17 haftaligim berbat tikali dun dondurma yedim bide ondan dahada beter oldum bide burun kanamasi oluyir bende ara ara ufak
birgaripana_ Eliyy Benim her hamileliğimde burnum tıkalı olur her an grip olacakmışım gibi ve hapşırıyorum sürekli. Daha önceki hamilelikte koku kaybı da vardı ve bu doğuma kadar sürmüştü çok normal hamilelikten oluyor.
Yazmelegi_ Eliyy doğal deniz suyu spreyi varmış hamileler için onu da deneyebilirsin onuda önerdi doktorum
Yaseminanne Ben de 14. haftadayim. Neredeyse hamileligimin en basindan beri tikanik diyebilirim. Yasadigim yerde hava da kuru o yuzden cok zorluyor beni.Kendimi hep agzimdan nefes alirken buluyorum
Gulsbaby Kan hacmi arttığı için burunda tıkanıklık hamilelikte çok yaygın görülen bir durummuş. Çok araştırdım aynı durum bende de mevcut. Özellikle gece uykusunda epey zorlanıyorum 🥲
masenacicek Kızlar hava nemlendiricisi mutlaka alın zaten çocuk olunca onun içinde iyi oluyor içinede okaliptüs ya da cold Mix damla damlatın bakın nasıl açılıyor tukanıklık