ABoyAndTwinsBoysMoms Kızlar şu yastıktan alın bana dua edersiniz 😁 Küçücük bişey ne işe yarayacak diyordum ama gerçekten beni çok rahatlattı. E bebekte satışı var. Görselini de ekliyorum. Ve sürekli sola yatmaya çalışın. Çünkü bebeklere kan akışı sol taraftayken çok daha iyi sağlanıyor ( evet solumuz çürüdü ) ama sağa yattığım haftalarda hep bir bebeğin gelişimi azalıyor. bir de sol tarafta yattığımda ödemlerimde azalma oldu. Düzenli magnezyum kullanmamın da etkisi var tabi ki. 😇 
Edafmo ABoyAndTwinsBoysMoms ben kullandım hamileliğimde bunlardan muhteşem bişey. Bunların öncesinde önüme arkama yastık sıkıştırıyordum kocamanlardı bunlar minik ama çok iş görüyorlar yumuşacıklar hafiften yokuş gibi kavisli olmaları da çok avamtaj👌🏻
elifcicek_07 Ben aldım. Para tuzağından başka birşey gibi gelmedi bana yastıkların yaptığından hiç bir farkı yok üstelik yastık daha rahat geliyor
ABoyAndTwinsBoysMoms elifcicek_07 ben de tipini görünce iade edeyim bunu küçücük bişey demiştim. Ama ikiz gebelik olduğundan karnım çok büyüdüğü için tam yanlarıma sıkıştırıyorum baya rahatlattı beni. Hem sağda hem solda bebek olunca 🤣🤣🤣
asliii_ Bu yastığın hiç bir faydasını görmeyen bir tek benim herhalde hiç umduğum gibi çıkmadı hatta rahatsız bile ediyor beni dönerken kayıyor sürekli
ABoyAndTwinsBoysMoms asliii_ ilk hamileliğimde karnım çok büyük değildi ihtiyaç duymamıştım böyle birşeye. Ama şuan devasa boyutlara ulaştım o yüzden çok rahatlattı. Hem ince hem de yumuşak olduğu için bebekler bana batıyordu resmen onun önüne geçti diyebilirim. 🤣