Selam kızlar, yaklaşık 8 aydır hamile kalmaya çalışıyorum. Son 3 aydır da yumurtlama döneminde ara kanamalarım başlıyor ve resmen adet düzeyinde oluyor. Doktora gittiğimde sebebinin hormonal olduğunu söyledi. Kist vs yok, genel değerlerim de normal. Resmen stres yaptıkça vücudum tepki vermeye başladı. Adet düzenleyici olarak da progesteron içeren duphaston ilacını verdi. Benim gibi olup bu ilaçla hamile kalabilen var mı? 1-2 ay daha olmazsa rahim filmi çektireceğim son çare :(