Skrn1 Mervetnl anladım demek ki kız bilerek o şekilde söylemiş üstüne mi bırakıcaz o zaman sadece göğüs ucunun
Skrn1 Nurcangulpideci onu bir tanıdığım hediye alıcam dediği için almadım oda doğum sonrası için değil mi
Skrn1 Eceecim bu dediğim krem için de iyi dediler tavsiye üzerine aldım ama hala doktoruma soramadım tabi bende ne diyecek bilemiyorum açıkçası doğal vitamin kullanmak tabiki daha iyi ama bu dediğim kremi de sürüp silmeden emzirebiliyormuşuz
Eceecim Skrn1 ben doktora danışmadım şuan kullanırken. Zaten iki damla falan sürüyorum. Ancak şunu biliyorum krem veya yağ ne sürüyorsak göğüsü çok uyarmadan sıkmadan sürmek gerek. Doğumu tetikliyor diyorlar.
Skrn1 Mommm03 güzel bir hediye vermişler bana kızın dediği doktora sor ki arkadaşta yazdı uyarmadan sürülmesi gerekirmiş o yüzden sor dedi demek ki
Nurcangulpideci @Skrn1 doğum sonrası da kullanabilirsiniz öncesi de göğüs ucu yaraları için kullanılabiliyor ve krem gerektirmiyor. Bir yakınım da doğum öncesi göğüs ucu şikayetleri yaşadı faydasını gördü. 🌸
Skrn1 Nurcangulpideci tanıdığımda öyle dedi hatta emzirirken birini takarsın kalan süt onun içine geliyor bebeğin yüzüne bile sürersin demişti ☺️
Skrn1 tugcegk kantaron yağı her yaraya iyi geliyor ama tabi kadın doğum doktoruna sormak lazım silmeden emzirmek ne kadar doğru olur
Skrn1 Eceecim aaa ben ara ara sıkıyorum göğüsümün canım yanınca yapmışım o zaman bende cuma inşallah bende konuşurum doktorla
2022bebeki Skrn1 Şifa olsun inşallah buzdolabında bekletirseniz soğuk soğuk yanan memislere çok iyi geliyor 🥲🙈
Pinarbek Skrn1 soğan aklında bulunsun ilk emzirdiğiğmizde mutlaka yara oluyor ayva çekirdeği ve soğan çok iyi geliyor ama
Skrn1 Pinarbek evet ayva çekirdeğini yapıcam ama soğanı duymamıştım bebeğe rahatsızlık vermez mi kokusu
Nurcangulpideci @Skrn1 evet hem de goguslerimizin uyarilmamasi gerektiği için krem sürmeye de gerek kalmiyo. Mutlaka deneyin 🌸