Zynpppa benim de aynı şey oldu ilk gittiğimde kalbinde çok küçük bir delik var dedi doktor, ama bu delik kapanır daha önemlisi bu bir down sendromu belirtisidir, fetal DNA testi yaptırın dedi, yaptırdık test temiz çıktı. 30.haftada tekrar kontrole gittiğimizde delik kapanmamıştı ama doktor sorun olmadığını, doğduktan sonra kapanacağını hatta kendi çocuğunun da öyle olduğunu söyledi. Sonra ben durumu kendi gebelik takibimi yapan doktora anlattım, önemsemedi olabilir geçici bir şey bu dedi.