BuseBasderici Buketsavaskozak aslaaaa. Hamile olduğumu öğrendiğim gün anında bıraktım eşime bile artık evde içirmiyorum
Albatros3501 Buketsavaskozak evet doktoruma da söyledim. Günde 3 tane izin verdi. Ama ben büyük ilerleme kaydediyorum 1 paket içerdim önceden. Şimdi tiksinmeye yakınım.
Tosbik Buketsavaskozak valla bnde de tiksinme yoktu ama bıraktim. Birakamiyorum diye bsy yok. Kendinden ödün verememe diye bsy var 😉. Ne yap et birak. Kolay degil biliyorum bende cok zorluk cektim ama biraktim yani vicdanla da alakali bu biraz.
Brlgry Buketsavaskozak bendede tiksinme falan olmadı daha çok canım çekti hatta sonuç bırakamadım insanın içinde hep bir korku oluyor ama şuana kadar çok iyi gittik çok şükür en ufak bir sıkıntı çıkmadı hiç bir testte 2 3 hafta önden gidiyoruz hayırlısı
oglummehmedim Allah askina suan sizlere cok sinirliyim kendinizi zehirlediginiz yetmiyor bide o kucucuk daha dogmamis bebegimi zehirliyceksiniz insaf insaf anne olucaksiniz anne bebegi icin ölür ölür!!!bebegini zehirlemez lutfen yapmayin ya annemin beni oyle bi riske atdigini bilseydim buyuyunce onu hic affetmezdim
Ozgealk @Buketsavaskozak Günde 1 paketi çok rahatlıkla bitiren biriydim hamileliğe karar verdiğim anda paket almamaya karar verdim bunu bebeğim için yaptım hiç bir zorlanma yaşamadım çünkü beynimi içmemeye bebeğimin sağlığına odakladım öyle ki hamileyken sigara içen annelerin çocukları içmeyenlerinkine göre 3-4 ay geriden geldiğini bi kitapta okudum bence sizde bebeğiniz için bırakabilirsiniz
Lilaalya 1 paket bitiyordu ama hamile kalınca ilk 8 hafta tiksindim kokusuna bile tahammül edemedim şu an ise günde en fazla 3 veya da 4 tane içiyorum keşke hiç içmesek 😔