10+0 haftalık hamileyim 20 dişim enfeksiyon kaptı hamile kaldıktan sonra boğazımda tahriş oldu bunun kulak burun boğaza gittim gargara ve sprey verdi gecmedi sonra dış için özlle gittim antibiyotik verdi kullandım iyi oldu bırakınca yine eski gibi oldu yine kulak burun boğaza gittim gargara verdi geçmiyor bana dedi hecmezse gel burundan kamera bırakalım ne varmış boğazinda ona göre tedavi ederiz bende çok korkuyorum bunun için doğal ne yapabilir bana biraz bilgi verebilir misiniz?