Ben de şu an kullanıyorum. Hastalandım dahiliye doktoru yazdı doğum doktorum onayladı. Korktum ilaca başlamadım ertesi gün ateşten acillik oldum yaşadığım korkuyu anlatamam. Doktorunuz onayladıysa kullanın bence yüce rabbim korur meleklerimizi biz iyi olalım ki onlar da iyi olsunlar🙏