Merhaba ilk çocuğum erkek ve sezeryan ile dünyaya getirdim. Aradan 2 sene sonra tekrar hamileyim. 2.hamileligim kız. Bu doğum da allah nasip ederse sezeryan olacak. Kız bebek, erkek bebeğe göre gününü beklemez sezeryan bile olcak olsa erken gelir diyolar. Var mı başına gelen ya da hurafe mi ?