Gizem0610 Haftadayım ellerim sürekli uyuşuk ve ağrıyor bişey tutamıyorum tutmasam bile devam ediyor parmaklarından uyuşmaya başına gelen oldumu gebelikle bi ilgisi varmıdır
CmreKsidar Gizem0610 benim sadece geceleri uyurken uyuşuyor hatta ilk uyandığım da acıyor ama kısa süreli sonra geçiyor. Ödem toplamış olabilir eliniz
kahvesever__ Gizem0610 bende de çok oluyordu çok bardak kırdım o yüzden hiç bir şey yaramıyor maalesef